~Back to school~

Hejsan finaste läsare! 
 
Nu har jag börjat skolan igen och ja det var väldigt nervöst haha, eftersom jag började gymnasiet. En helt ny skola med nytt folk men sånt tycker jag bara är kul! Har gått i skolan i en och en halv vecka snart och jag trivs jätte bra, så himla härliga människor överallt.. Man längtar nästan till att gå till skolan hehe.. 
 
Skolan är också nyrenoverad så den är väldigt fräsch. Tycker om att skolan är gammaldags men ändå ny, det gör den så speciell. Älskar också att alla är så trevliga, både lärare och elever. 
 
En nackdel i skolan hittills är stolarna. Seriöst det är sånna här pallar man sitter på, det finns inget ryggstöd! Man får jätte ont i ryggen av o sitta ner i typ 1t och 30min.. Men borden är coola, det är sånna här whiteboard bord som man kan rita på, väldigt praktiskt och kreativt! 
 
Finns väl inte så mycket mer än att säga att skolan verkar super bra och alla där är jätte trevliga. Det har varit rätt lugna lektioner den första veckan men antar att man snart får plugga skiten ur sig, men bara att ladd batterierna! Eat, slepp, school repeat
Har ni också börjat skolan än?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0