Alive

 
Tänk, nu har vi tagit oss ett till varv runt solen. Tiden går bara fortare och fortare känns det som.. Så ta vara på stunden och gör det som du absolut känner för att göra. Jag känner för att åka till USA, och det ska jag också göra nu på måndag vilket ska bli riktigt spännande! Ska dit för att träffa min syster som jobbar där, har längtat efter henne så länge så det ska verkligen bli kul att se henne. 
 
Jag har redan gått en termin på gymnasiet och det känns jätteskumt men samtidigt så roligt.. Känner mig så vuxen men ändå inte. Är så otroligt glad över att jag fått träffa så många fantastiska och fina vänner som man delar så mycket gemenskap och glädje tillsammans med. Det är så mycket man har fått uppleva på den här lilla tiden med än massa nytt folk och det känns så bra! Känner att jag började på en skola som passar mig bra och jag ser fram emot dem kommande 2 och 1 halvt åren som är kvar. Samtidigt har jag tillbringat tid med gamla vänner också som man inte träffar lika ofta längre och man känner verkligen att man uppskattar stunderna när man träffar varandra mer! Det finns verkligen så mycket man har att säga varandra att tiden inte räcker till. Så jag önskar nya som gamla en riktgit fin och härlig jul så ska jag lova mig själv att uppdatera när jag kommer till New York dit jag reser nästa vecka. Kram på er alla!<3
 
 
 
 
Febe
2016-12-22 @ 15:22:46

Bästaaa!! Så glad att ha lärt känna dig ❤️❤️❤️

Svar: Naaaw tack! <3
Mikaela Thungren

Alice Lindström
2016-12-24 @ 13:33:48
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/

Vad roligt att resa till new york! God jul!

Svar: Ja verkligen!! God jul <3
Mikaela Thungren

Gabriella
2016-12-24 @ 15:00:18
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se

Åh såå roligt med New York!! God jul!!

Svar: Det ska bli spännande! God jul<3
Mikaela Thungren

Natalia
2016-12-25 @ 11:04:29
URL: http://nouw.com/nattis

Åh så mysigt :)

Svar: Verkligen! :)
Mikaela Thungren

Amanda Forsman
2016-12-25 @ 21:36:35
URL: http://amandaforsman.blo.gg

Håller med om att det känns som om tiden bara går fortare!

Svar: Ja eller hur!
Mikaela Thungren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0