New York here i come!

 
Hoppas alla ni hade en härlig och fin julafton, det hade jag med än massa god mat, paket och släkten. Finns väl inte så mycket mer att säga om julafton? Ha en bra fortsättning. 
 
Jag har knappt kunnat sova de två senaste dagarna för jag är så taggad inför min resa till New York dit jag reser idag!! Det ska bli sååååå kul och det ska bli så roligt att se min syster som jag inte sett på typ ett halv år? Men jag är samtidigt nervös och lite rädd.. Jag har flugit en gång förr men inte själv, så det kommer vara lite nervöst att flyga 8 timmar själv men det ska väl gå bra. 
 
Kommer vara där drygt en vecka, och min syster har gjort en lista på saker vi ska hinna med när jag kommer så det ser jag fram emot! Tänk att man ska hinna med att göra saker på en hel vecka som man vanligtvis gör med sin syster på ett halv år.. Haha det ska bli kul.
 
Ska försöka uppdatera blogga redan igen när jag kommer fram. Ska ta än massa bilder också som kommer upp på bloggen under veckan så vänta bara.. 
 
Packningen har väl gott sisådär men jag tror jag fått med det viktigaste. Gjorde en packlista, men 90% är ju bara julklappar till min syster från släkt och vänner hehe.. Men det är bra får man tänka, då får jag mer plats sen i väskan när jag ska hem. Men nu ska ska jag strax åka till Arlanda så vi ses i nästa blogginlägg om några timmar! <3
 
Här är en liten julhälsning från mig och mina bröder&släkt:
 
 
 
 
Netti Starby
2016-12-26 @ 13:11:06
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Vad kul att du ska resa till New York och jag förstår att du är taggad! :-D Kramis

Svar: Ja jättekul!!
Mikaela Thungren

Johanna Utterberg
2016-12-26 @ 20:39:41
URL: http://johannautterberg.blogg.se/

Hoppas du får en underbar vistelse i New York!! :D

Svar: Det har jag! ;)
Mikaela Thungren

ajlimullersandvik.blogg.se
2016-12-26 @ 21:07:06
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

jag är lite sjuk i huvudet och ÄLSKAR att packa, haha ;)

Svar: Hahaha samma jag tycker om att packa men inte att packa upp!
Mikaela Thungren

snie.blogg.se
2016-12-27 @ 10:00:40
URL: http://snie.blogg.se/

ohhh va kul!!

Svar: Yeees! :D
Mikaela Thungren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0