~Nutella power!~

Hej finaste läsare. Är så ledsen för dålig uppdatering denna vecka, men har varit så otroligt trött denna vecka då jag haft vinterkräksjukan + att jag haft två prov. Så ligga hemma och spy och läsa på till proven är vad jag i prnincip har gjort hela veckan. Men nu är jag frisk!
 
Något jag tänkte skriva om idag är Nutella. Alltså vem älskar inte Nutella!? Det är typ det godaste som finns tycker jag i alla fall. Tänk att man kan ha nutella i typ alla bakelser t.ex. Tårta, pizza, macka, muffins, kakor osv, är det inte helt fantastiskt? Och nu kan man köpa nutella och göra sin egen etikett till. Så det blir ju en perfekt present till familj och vänner om man inte vet vad man ska ge bort, för vem blir inte överlycklig av att få en bruk nutella!? (det hade jag i alla fall velat ha..) Gå in på deras hemsida för att få veta mer ------> http://www.nutella.com/sv/se/din-nutella
 
Bild från deras hemsida.
 
Lite exempel på etiketter man kan ha som står på deras hemsida är:
lycka till
tusen tack
krya på dig
sweetheart
happy b-day
du & jag
jätte gott
just married
keep calm
carpe diem
i love you
grattis
godmorgon
älskar dig
 
Provade faktiskt Nutella pinnar i helgen, tror det heter så i alla fall? Kanske Nutella kex.. Men det var super gott i alla fall så det rekomenderar jag att ni ska testa. Finns att köpa på t.ex. Netto.
 
Bild från google.
 
Så jaa.. Med detta inlägg så vill jag bara säga 
-Man kan göra sin egen etikett
-Prova nutella kex för det är så värt det
-Nutella är grymt gott
Gabriella
2016-03-06 @ 21:10:45
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se

Åh så hemskt att vara sjuk, men skönt att du är frisk igen!!

Svar: Ja verkligen, super skönt att vara frisk igen!
Mikaela Thungren

Sara Ekman
2016-03-12 @ 19:24:07
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Mums!

Svar: Jätte mumsigt! :D
Mikaela Thungren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0