Byeee!!

Här är en bild på New Jearsy
 
 
Allt är klart och packat, så ikväll reser jag hem till Sverige igen. Det ska bli svårt att lämna syster min då vi inte kommer att se varandra på ca ett halv år.. Men tiden kommer att gå snabbt! 
 
Tänkte att jag skulle skriva mitt sista blogginlägg här i NY innan jag sätter mig på flyget hem i 8h. Tiden här har verkligen runnit iväg men det känns ändå som om jag varit här mer än i en vecka, typ 1 månad. Det är nog bara för att vi hunnit med att göra så otroligt mycket! När jag kommer hem så ska jag skriva mer om alla ställen jag vart på, då har jag lite mer tid för skrivandet. Ni får sköta om er så ses vi i nästa blogginlägg. <3
 
#StatueOfLiberaty
 
#TopOfTheRock
 
snie.blogg.se
2017-01-08 @ 16:26:17
URL: http://snie.blogg.se/

oh så härligt =)

Svar: Jaa! :)
Mikaela Thungren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0