My Valentine <3

Igår var jag på lunchdejt med bästisen, hon fick bli min Valentine. <3
 
Vi låtsades att vi var som ett fint par och gick och åt på en dyr restaurang som i film haha, tänk vad kul man kan ha med sin bästa vän! Vi käkade på Hellas, och of course så åt vi kött, för vem älskar inte kött? Och om ni går dit så tipsar jag er att ta husets grillmix (tror den hette så). Då ingår det kött, ris, potatis, sallad och 4st såser som var så otroligt goda! Och jag lovar er att man blir så mätt att man inte ens behöver äta nånting när man kommer hem, jag somnade direkt när jag kom hem. I alla fall så var det meningen att några andra tjejkompisar också skulle med men ingen kunde så jag och min vän tyckte det skulle bli en sån här alla hjärtans dag dejt fast lite i förväg eftersom alla hjärtans dag är imorgon! <3
 
Hoppas ni har haft en underbar dag! Nu blir det lite mellomys för min del.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0