99% säker.


Halloj, halloj! Hoppas ni har det bra. Idag har jag varit på öppet hus på Karolinska gymnasiet, jag är super trött och huvudet bara ploppar ut med tankar om hur gymnasiet kommer att bli.. Är det bara jag som är nervös? Är 99% säker på att jag ska välja Karro och välja SAM med Karro kultur, men jag är 1% osäker.. Skolan verkar super nice och allt men jag är bara så orolig över om det är rätt val jag kommer att göra. Samtidigt som jag försöker intala mig själv om att skolan är bäst och att jag kommer göra rätt val så är det den där 1% som trycker ner mig själv med än massa negativiteter. Vanliga tankar jag får när jag tänker på gymnasiet är
-Kommer jag göra rätt val?
-Kommer jag hamna i en bra klass?
-Har skolan bra lärare?
Men ändå, jag vet ju ingenting förens jag börjat på gymnasiet och man måste våga chansa lite!! Jag har hört mycket bra kommentarer om Karolinska gymnasiet och att den är bra och jag tycker inte den låtar bra, den låter super bra! Så nu innan jag gör mitt gymnasieval så ska jag tänka igenom noga, fast det finns inte så mycket att tänka igenom men jag måste ändå tänka, haha.
 
Vi får ju inte heller glömma att det är internationella kramdagen idag! (kram kalas)
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0