~Angels in school~

Hej fina människor! Gud vad tiden går fort, nu är det redan en ny vecka, och nya veckor betyder nya möjligheter! Igår hände det inget speciellt.. Fick min nya fiol dock, och till er som inte vet så spelar jag det och har gjort det i snart 7år vilket jag tycker är jätte kul. Tycker inte bara om att spela fiol, älskar att spela piano och att sjunga! Musik fyller verkligen upp ens dag, musiken kan göra så mycket med en har ni tänkt på det? Lyssnar på musik dygnet runt och om jag är t.ex. Arg, ledsen, deprimerad eller på dåligt humör så gör musiken mig glad! 
 
 
Idag hade vi öppethus på vår skola, där vi i dramagruppen klädde ut oss till änglar och delade ut broshyrer. Själv tyckte jag det var kul att klä ut sig, det blir så mycket mer effekt då tycker jag. Visste ni att det finns änglar omkring oss hela tiden? Din närmsta kompis som du kanske tänker på just nu kan vara din ängel. En ängel för mig är någon som alltid finns där för en i vått&tårt och som tror på dig när du själv inte gör det. 
 
 
 
 
Fotografer: Åsa och Spike Wingstedt/Fotospiken
Tuva Björnwall
2016-01-27 @ 07:06:30
URL: http://nouw.com/fattagaloppen

åh vad fint!! Så sant det du skriver att änglar alltid finns omkring oss :)

Svar: Aww tack så mycket. <3
Mikaela Thungren

Minna
2016-01-27 @ 17:56:37
URL: http://mittkokoshjarta.se

va mysigt att ni var änglar!

Svar: Ja det var kul! :)
Mikaela Thungren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0