Last Christmas

Lördag igen och tiden går lika fort än och snart dags för de tidiga mornarna, inget man längtar till precis! Skulle mer än gärna ha några dagar extra ledigt till.
 
Tycker jullovet har varit riktigt bra, har haft fullt upp i princip hela lovet med att göra saker jag velat göra så det känns bra. Nu är det bara att ladda upp inför skolan och ta tag i plugget igen, vilket jag inte ser fram emot. Det är inte det att jag inte saknar vännerna eller inte vill gå till skolan för jag saknar mina vänner jätte mycket och jag tycker om att gå till skolan, det är det att jag oroar mig kanske lite för mycket inför det nationella proven och gymnasievalet men jag har ändå en känsla av att allt kommer gå bra! Hur har erat jullov/ledighet varit?
Idag firade jag sista mini julafton med en saknad vän, vi hade så mysigt i mitt lilla rum där vi satt och prata skit om allt o alla som vi inte hunnit göra på hela lovet. Gud vad jag saknat henne, har inte hunnit att träffa henne på hela lovet så nu var det på tiden att träffas. Och känslan man får när man går och möter henne och står 5m bort och ser på varandra som om man inte setts på flera år... Haha. Julklapparna var fina som jag fått av henne, tycker om det lilla kortet jag fick. Ögonskuggorna och plånboken var också jätte fina! Så är väldigt tacksam. Dagen har i alla fall varit guld värd och hoppas eran också varit det!
 
 
Julia
2016-01-10 @ 12:19:54
URL: http://jjuliees.blogg.se/

lät mysigt :)

Svar: Det var det :)
Mikaela Thungren

Gabriella
2016-01-10 @ 20:23:16
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se

Så mysigt med minijulafton!!

Svar: Ja det var det :)
Mikaela Thungren

Jen
2016-01-10 @ 22:48:43
URL: http://www.sparkles.se

Vad mysigt! Vilken fin blogg du har :)

Svar: Tackar så mycket Jen :)
Mikaela Thungren

Natalie Salazar
2016-01-11 @ 12:49:18
URL: http://natalies.se/

Jag är på jakt efter en bra blogg kamera har du några eller något förslag på vilken man kan köpa?

Svar: Canon 450D kanske? Är inte så jätte bra på kameror men tror den ska vara bra! :)
Mikaela Thungren

Alexandra

Fina bilder på er två! :)

Svar: Thanks! :)
Mikaela Thungren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0