S.E.M.E.S.T.E.R

 
 
Efter att ha sommarjobbat i en månad nu så är det verkligen skönt att få riktigt sommarlov. Måste bara säga att tiden går så otroligt snabbt.. Snabbare än vad man tror. Nyss satt man vid skolbänken kvävd av nationellaprov och läxor, nu sitter man och försöker inse att man äntligen har ett sommarlov som man måste ta vara på.
 
28 mars 2016 publicerades mitt senaste inlägg.. Det var inte meningen att det skulle bli ett stort svart hål sen.. Jag hade massa tankar o idéer jag så gärna velat fylla bloggen med, men ångesten sprang ikapp mig och jag ville bara försvinna. Nätterna blev sena, de fylldes med tankar och minnen. Tillslut började det att bli en vana, ett litet myr bo i skallen växte på mig. Det var så mycket i skolan de sista månaderna som skulle bli färdigt. Jag kämpade verkligen för att få de betyg jag ville ha. Alla sa att det bara är nån månad kvar till sommarlovet så det är bara att bita ihop och köra hårt o ge allt. Men vem fan har energi för det? Motivationen och inspirationen försvann för varje dag. Man orkade knappt att anstränga sig mer.
 
Men jag visste att jag var tvungen. Tack och lov för att det är sommarlov nu! Har verkligen längtat. Sommarjobbet gick toppen, jag jobbade två perioder med sommarsimskolan och det glädjer mig verkligen att få se att barnen utvecklas för varje dag med simningen.
 
Tycker det är så viktigt att barn lär sig simma när de är små, sen får man välja själv när man blir äldre om man vill fortsätta med det eller inte. Men det är faktiskt en sport som är nödvändig närsomhelst, tänk hur många liv man kan rädda om man kan simma? Särskilt på sommaren.
 
Nu ska i alla fall jag gå ut och njuta av solen så länge den varar!
 
 
 
 
 
 
 
Johanna Utterberg
2016-07-09 @ 22:25:28
URL: http://johannautterberg.blogg.se

Vad härligt att du har fått riktigt sommarlov nu! :)

Svar: Jaa verkligen! :)
Mikaela Thungren

Sarah
2016-07-10 @ 14:56:05
URL: http://CheerSarah.devote.se

Förstår att de e skönt me sommarlov :) Önskar ja me hade de (A)

Svar: Ja det är super skönt! <3
Mikaela Thungren

Malin
2016-07-10 @ 17:51:30
URL: http://malinskoogs.devote.se

Allt slit belönar sig sen när man får ett bra resultat och sen kan slappna av riktigt på sommarlovet!

Svar: Jo precis!
Mikaela Thungren

Gabriell
2016-07-10 @ 21:07:00
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se

Åh så härligt att du nu fått sommarlov!!

Svar: Ja verkligen!!
Mikaela Thungren

Alexandra
2016-07-11 @ 05:06:52
URL: http://alexandrapotrykus.blogg.se

DU är sååå duktig!!! Är så stolt över dig <3 Kämpa på och jag vet att du klarar detta :)

Svar: Naaaw, love you sis!<3
Mikaela Thungren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0