1:a advent!

Godkväll till alla er som läser detta! Hoppas ni har haft en fin första advent och att ni fortsätter att ha det. Själv så har jag bara varit på lite adventsfika hos min faster och jobbat på kvällen, så nu är jag ganska trött och vill bara lägga mig och sova och ladda batterierna inför kommade vecka... 
 
Detta inlägg är lite speciellt. Det har varit en så tråkig och mörk månad och jag tror inte jag är ensam om att ha varit trött, stressad och haft ångest inför en del saker? Därför hade jag tänkt att vi tillsammans ska värma upp oss inför den kommande månaden som alla så mycket längtat till! Vem älskar inte december med än massa lussekatter, pepparkakor, julkalendern, glöggen, julmusiken och all kärlek? Denna månad är ju gjord för att vi ska få den här härliga julkänslan inom oss. Så glöm nu inte att ställa fram alla julprydnader, julbaka och ladda ner alla jullåtar som ni kan hitta! Denna månad ska vara en mysig månad, det ända som fattas är snön men den kommer väl förmodligen snart får vi hoppas. 
 
Försök att rensa bort alla negativa tankar och försök att koppla av denna månad. Vet att det är många av mina vänner som haft det lite tufft och jobbigt av en del anledningar och samma här, det har jag också! Men man måste försöka att se det positiva i varje situation fast att det är svårt ibland. <3 
 
Försök att inte bekymra dig om du inte är där du vill vara ännu. Stora saker tar tid och det vet vi nog alla! Och glöm inte hur långt DU redan har kommit idag. Med ena foten framför den andra. Varje dag du vaknar, äter, skrattar och andas så kommer du närmare ditt mål. Njut av det liv just du har fått, det finns bara en av dig så ta hand om dig själv och tänk också på att du är unik och att du är bra som du är. 
 
Här får ni en mumsig bild på länsteatern i Örebro! Detta var under kulturnatten då det hände än massa spännande saker som pågick under hela kvällen/natten. Ha det så fint nu så ses vi i nästa blogginlägg!
 
 
 
 
 
 
Febe
2016-11-27 @ 22:07:38

Detta gjorde min kväll!! Sååå fint skrivet, kram <33

Svar: Tack fina! <3
Mikaela Thungren

Denise
2016-11-27 @ 22:28:13

Som Febe redan nämnt är det väldigt fint skrivet, och bilden är ju såå fin den med 😍😍 vi ses imorgon! 🙈✨

Svar: Åh tack fina du!<3
Mikaela Thungren

jessy
2016-11-28 @ 09:22:04

Men vilken härligt inlägg fina du!

Svar: Tack<3
Mikaela Thungren

Frida
2016-11-28 @ 15:45:00
URL: http://mischievous.se/

Tack, kul att du gillade dem :) ååh jag vill också ha julstämning med lussebullar å massa julmys!! Får vänta tills jag kommer till Sverige

Svar: Jodå<3
Mikaela Thungren

Johanna Utterberg
2016-11-28 @ 16:33:11
URL: http://johannautterberg.blogg.se

Vilket härligt inlägg, helt rätt att vi ska skapa julstämning och njuta av denna tid nu :)

Svar: Ja precis! :)
Mikaela Thungren

Gabriella
2016-11-28 @ 20:16:48
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se

Såå fint skrivet!!

Svar: Tack så mycket!!
Mikaela Thungren

Felicia
2016-12-01 @ 18:34:51

Superfit skrivet gumman, kram! :)

Svar: Tack, kram på dig! <3
Mikaela Thungren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0