Comeback..

 
Jag sprang och sprang, blev jagad av något som kallas stress. Jag snubblade på en sten och när jag väl reste mig upp så var det försent. 
 
Kan inte säga att jag haft en jobbig period för det är så mycket bra saker som hänt på sista tiden! Men tiden har bara inte räckt till. Så mycket man vill hinna med att göra men man hinner knappt.. Skolan är helt fantastiskt, jag trivs så himla bra, varje dag erbjuder jämt skratt och minnesvärda stunder, men ibland är skolan bara lite för mycket. Läxor här och där, jämt när man kommer hem så är det bara att sätta sig ner och börja plugga, sedan har krafterna tagit slut.. Vart tog min fritid vägen? 
 
Detta blogginlägg är väl mer en ursäkt för att jag inte hunnit att blogg. Men ni som förstår frustration över stress ni kommer att förstå hur svårt det är att inte hinna med något som man så gärna vill göra.. Finns så otroligt mycket jag vill göra efter skolan men som jag känner att jag inte har tid för längre, dels för att jag är så otroligt trött hela tiden. Men det är en dålig ursäkt. Jag har bestämt mig för att börja prioritera bättre! 
 
Gamla som nya läsare, många ser mig som en positiv och glad person, vilket jag oftast är! Men jag är också väldigt djup av mig och försvinner ibland från verkligheten in i min egna värld. Folk kanske ser mig som en normal person vilket vissa tycker är bra medans andra tycker det är tråkigt. Själv skulle jag säga att vi alla är normala på vårt eget sett! 

Livet har lärt mig att aldrig ge upp. Försöker alltid att se det bästa i alla och att se det positiva i varje situation. Ibland är det svårt jag vet.. Men livet är inte alltid en dans på rosor. 

Är en tjej med mycket tankar och funderingar över livet, vet egentligen inte vad jag gör på denna sida.. Men ibland måste jag få skriva av mig lite. 
 
Endel av er kommer att tycka att denna blogg är meningslös, medans andra kommer tycka att den är fantastisk. Denna blogg handlar för det mesta om mitt liv som student och min vardag! Det var väl vad jag hade på hjärtat för idag.. Ha en trevlig söndag finaste läsare.❤
Febe
2016-10-09 @ 14:52:53

Superfint skrivet - relaterar också!! Kram ❤️

Svar: Tack fina du!!<3
Mikaela Thungren

Felicia
2016-10-09 @ 19:19:37
URL: http://www.devote.se/Blogrebel

Jättefint skrivet gumman, förstår precis vad du menar. Kämpa på du är underbar precis som du är! ❤😘😘

Svar: Naaw tack Felle! <3
Mikaela Thungren

Dixi Wonderland
2016-10-10 @ 10:29:49
URL: http://dixiwonderland.com/

Hoppas att du får en fin dag :)

Svar: Jodå den var bra! :)
Mikaela Thungren

FrökenTV, bloggen om tv och film
2016-10-10 @ 11:18:22
URL: http://efji.blogg.se/

vilken fin bild

Svar: Tackar! :)
Mikaela Thungren

Tilda Barkselius
2016-10-10 @ 20:40:02
URL: http://tilda.vione.co

Jag förstår precis vad du menar, tyvärr allt för ofta räcker inte tiden till, men snart kommer den det! Håll ut och om ihåg att andas <3 <3

Svar: Jo precis, jag kämpar! <3
Mikaela Thungren

Annorlundadiganos
2016-10-23 @ 01:51:35

Jag väljer att vara öppen med mina diganoser! Det har lärt mig att vara mig själv och jag har vunnit mycker på grund av detta.

Svar: Det är bra, var dig själv! :)
Mikaela Thungren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0